Subject: FW: 28 km 3,41-3,46 Kase kinnistu kergliiklustee projekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 May 2024 15:31:34 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Roland Mäe <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 9, 2024 3:29 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: 28 km 3,41-3,46 Kase kinnistu kergliiklustee projekt

Tere

Saadan teede osa enne üle vaatamiseks, enne kui EHR-i laen.

1.     Lisada riigitee ning jalgratta- ja jalgtee (JJT)  vahelise ohutusriba 
vertikaalplaneering. Lahendada ohutusribast sademevete ärajuhtimine (vältida 
sulglohkude tekkimist).

Tegin sinna nõva ja lisasin truubi.

2.     Viia JJT kõrguslikult kokku varem projekteeritud JJT-ga (praegu ca 50 
cm aste sees). Jälgida, et JJT pikikalle jääks normides toodu piiresse.

Normidele vastava pikikaldega polnud võimalik kokku viia ja varem 
projekteeritud jalgteed tuli tõsta 50 cm.

3.     Tingmärkides perspektiivne valgustus,  joonisel ei ole. Vajab 
täpsustamist.

Dwg-s on näha. Ilmselt peaks need üldse maha võtma.

4.     Täpsustada seletuskirja (näiteks kas on vaja maaparanduse osa siin 
käsitleda, kas on puutumus).

Seesama kraav, mille me teise kohta tõstame, on maaparandusrajatis ja vald 
soovis, et see tekst jääks sisse.

5.     JJT ning tehnovõrgu rajamiseks riigitee alusele maale tuleb projekti 
mahus koostada isikliku kasutusõiguse IKÕ plaanid.  NB! JJT/ tehnovõrgu 
ehitusloa saab väljastada peale IKÕ lepingu sõlmimist TRAM ja KOV/tehnovõrgu 
valdaja vahel.

IKÕ plaanid on koostatud. Muutsin nii, et pos 2 peal ei oleks näha pos 3 
asju.

Tervitustega

Roland Mäe

5172182

From: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 9, 2024 2:10 PM
To: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: 28 km 3,41-3,46 Kase kinnistu kergliiklustee projekt

Tere.

Tänan projekti eest.

Panin täna EHRi tähelepanekud projekti täiendamiseks. Kindlasti lisage EHRi 
ka IKÕ plaanid (nii JJT kui tehnovõrkude kohta), sest IKÕ plaanid on 
projekti lahutamatu osa.

NB! Lisan maade eksperdi tähelepanekud (neid EHRis ei ole) JJT IKÕ plaanide 
kohta:

Kui soovite kahte plaani esitada, siis eemaldage plaanilt, kus POS 2 on POS3 
ära.

Aga võib jääda ka plaan, kus mõlemad alad on peal, siis tekitagu lihtsalt 
tabelisse POS3 andmed juurde.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Ehitisregistri menetluskeskkond <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 29, 2024 4:50 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/05035 
aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Iira küla, Kase// Vardi metskond 48// 
Kuusiku-Nõmme küla, 28 Rapla-Märjamaa tee (kõnnitee) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada

Palun avage eelnõu 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26965363> e-ehituse 
keskkonnas (menetlus nr: 428443), määrake omalt poolt toimingule 
kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (SVEN KORNAK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister